Sivut

sunnuntai 29. maaliskuuta 2015

Positivity breeds positivity

Hejsan! ^^

Käytiin tänään hellun kans pikku ajelulla, ja juteltiin samalla niitä näitä. On joskus kivaa jutella kaikkea vähän syvällisempää, eikä aina höpöttää vain jotaki!
Kerroin siinä sitte, että olen hoksannu itessä sellasen jutun, että aika useasti ko suun aukasen, nii sieltä tullee jotaki negatiivissävytteistä ulos.. "Sais tuo lumi sulaa jo, miksei se aurinko jo vois paistaa, ärsyttävää, ko on niin kylmä koko ajan".
Ja miekö kuvittelin, että olen oikeinki positiivinen ihminen!

Mutta kuinka helppo sitä onkaan valittaa asioista, ja löytää niistä vaan ne negatiiviset jutut. Tajusin samalla, että lähes kaikki ihmiset, keitä olen elämäni aikana tavannu, on ollu sellasia, jotka hyvin helposti valittaa asioista, eikä oikeastaan koskaan kuule niitten suusta positiivisia juttuja. Se on kyllä vähän surullista. Elämässä pitäis minun mielestä kuitenki keskittyä enemmän niihin ilosiin ja onnea tuottaviin asioihin, ko niihin negatiivisiin. :)
Onneks kaikki ei kuitenkaan ole sellasia ;)

(kuva googlesta)

Päätinki siis, että vaikka aluksi joutuis olemaan vähän "tekopositiivinen", niin aion sitä olla. Koska uskon, että sitä kautta alan oikeasti huomaamaan enemmän niitä asioita, jotka tekee minusta ilosen ja onnellisen, ja muutenki asioita jotka on jollain tavalla kauniita.
Ja hei! Positiivisuushan ruokkii positiivisuutta! ;) Eli lyöttäytykää positiivisten ja iloisten ihmisten pariin, nii saatte tupla-annoksen positiivista asennetta!

(kuva googlesta)

(kuva googlesta)

(kuva googlesta)

(kuva googlesta)

Haha, jostain syystä hellu tuossa just sano, että olen ollu nyt eilen ja tänään jotenki erilainen. Ihanko olisin hoksannu yhtäkkiä, että "hei, miehän olen onnellinen!" :D
Itekki kyllä olen hoksannu, että olen ollu nyt pari päivää, jollain tavalla erilanen. Ehkä tuo koulun ja jatko-opintojen yms. aiheuttama stressi on helpottanu, ko tiän, mitä meinaan seuraavaksi. :)

Mutta nyt taidan lähteä nukkumaan, koska huomenna täytyy vaihteeksi herätä kouluun! :)

Moikka ja hyvää yötä kaikille! <3

Ps. Kävikös teillä tänään virpojia? ^^
Meillä kävi vaan yks, joten aika paljon jäi suklaata ittelle syötäväksi! ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun suuresti kommentistasi! <3