Sivut

lauantai 30. tammikuuta 2016

Lapissa taas!

Heippa!

Täällä sitä ollaan Lapissa jälleen! :) Keskiviikon ja torstain välinen yö meni junassa torkkuessa ja aamulla hieman ennen 11:sta oli juna perillä Rovaniemellä.
Ei ole tuo junassa istuminen mitään kauhean hauskaa puuhaa. Kroppa oli aika kipeä ja väsyny lähes 10 tunnin matkustamisen jälkeen. Voin kertoa, että illalla tuli uni erittäin nopeasti, ja koko seuraavan yön nukuin niin että heräsin just siitä asennosta, mihin olin illalla nukahtanutkin! Erittäin harvinaista mulle!
Asemalta päästyä kävin ostamassa matkahuollosta liput Kittilään. Tämän reissun tarkotuksena onkin, että menen pariksi viikoksi Kittilään töihin. :)
Jonkin aikaa mietin että lähdenkö, mutta kun olin asian päättänyt ja saanut sekä työvuorot, majoituksen ja kyydit järjestettyä tunsin itteni kyllä erittäin onnelliseksi! Lappi on mulle se koti, aina <3 Tänne on aina tietyin väliajoin päästävä käymään, jos asuu jossain muualla.

Mun sydämeni tänne jää, kun aika on mun mennä pois, syystuuli vaan soi lauluaan kuin kaiken tietää vois.
Mun sydämeni tänne jää, aina asuinpaikalleen,
vaik itse saan vain viivähtää, kesäiltaan viimeiseen.
Uskon, että jossain vaiheessa saatan eteläänkin kotiutua, mikäli vaan elämisen perusedellytyksen siellä onnistuu (puhun nyt siis työpaikan saannista jne.) Mikäpä se siellä on ollessa. Mutta Lappi on Lappi <3
***
Tämän päivän olen kärsiny pää- ja niskasärystä. Varmaan nukuin jotenki hullusti viimeyönä tai sitte se johtuu tuosta patjasta ja tyynystä, mutta jumalaton jomotus on ollu päässä koko päivän.
Onneksi pääsin saunomaan oikein kunnolla, niin se vähän autto tähän särkyyn.
 Toivottavasti huomenna on parempi päivä.
Mulla on ihan älytön lukuinnostus just menossa. Pienenä luin koko ajan jotaki kirjaa, nyt vanhemmimten se on jostain syystä vähän jääny. Mutta ku vauhtiin pääsen niin yks Robertsi saattaa mennä päivässä :D
***
Mutta hei, kohta on muuten sekä Runebergin päivä, laskiainen että ystävänpäivä! Luvassa siis paljon herkuttelua ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun suuresti kommentistasi! <3