Sivut

keskiviikko 9. maaliskuuta 2016

Hitsi mikä päivä!

Ai että! Joskus sitä löytää ittensä paikoista, joista ei ihan heti osannu aatella itteään löytävän :D
Lienekkö tämän pienen flunssan syytä, joka ilmeisesti jostain syystä on onnistunut kärähyttään minun päänupin, vai minkä, mutta jo aamusta alkaen on ollu kumma päivä.

Mulla oli aamulla meno jo heti 10:ksi työhaastatteluun. Etukäteen tiesin paikasta vaan että kyseessä on kehitysvammapaikka, ja että sinne haetaan sijaista jonku äitiysloman ajaksi.
Sieltä oltiin siis mulle soitettu jo about viikko sitte että tulisinko haastatteluun kun olivat löytäneet minun cv:n mol:in sivuilta. Tietysti lupauduin, eihän siitä haittaakaan ole. 
Aikasempaa kokemusta ei kehitysvamma puolelta ole ollenkaan, mutta mikä jottei sitäkin tee, kun vaan on kiva työpaikka! Vois olla ihan kivakin oppia jotain uutta.
 Ajelin sitte sinne haastatteluun ja siellä selvisi sitte tarkemmin mitä olen menossa hakemaan.
Kyseessä olis siis joko pelkkää yötyötä tai suurimmaksi osaksi yötyötä.
Ja sillä tyylillä että viikko yövuoroa ja viikko vapaata.
Täytyy sanoa, että hieman epäilyttää pelkkien yövuorojen teko. En ole varma miten kroppaa kestäis sen.
 Toisaalta kyllä se palkka houkuttelee...

Noh sieltä kuuluu sitten ens viikolla, että miten kävi.
 ***
Illaksi mulla oli sovittuna PT konsultaatio. Tarkotus oli siis kartottaa vähän minun liikunta- ja ravitsemusjuttuja. Noh, niinhän siinä lopulta sitten kävi, että marssin sieltä easyfitiltä 12 kuukauden PT valmennus sopimus kourassa ulos, hahaha! :D
Juuuuu, olin kyllä miettiny että joskus olis kiva sellaseen mennä, mutta enpä arvannu että ihan näin nopeasti se kävis!
Se mikä epäilyttää vieläki hieman, on se että riittäähän rahat kaikkeen. Ilmasta lystiä kun se ei kuitenkaan ole.
Mutta töitä on senkin eteen tehtävä :)
Mutta nyt kun siihen kerta alettiin niin täysillä mennään!

Että tällasta tänään! Ei ollu ihan normi päivä kyllä :p

Loppuillan aionki hellun kans rentoutua ja juoda teetä. Täytyy koittaa viikonlopuksi parantua tästä alkavasta flunssasta! Viikonloppuna kuunnellaan sitten taas ravintovalmentajajuttuja :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun suuresti kommentistasi! <3