Sivut

torstai 24. maaliskuuta 2016

Mojj!

Täällä on aika hyvä fiilis nyt tulevasta pääsiäislomasta! Tai mullahan se on jo oikeastaan alkanu jo!
Tällä viikolla ei ollu ku eilen työhön perehdytys, joten tässä on taas saanu olla vapailla ^^
***
Maanantaina mulla oli eka PT tapaaminen! PT:nä mulla toimii Caroliina Kinnarinen. Maanantaina siis astelin Easyfitille ja alettiin käymään läpi eka osiota treenikokonaisuudesta.
Mulle tehtiin kaksjakonen saliohjelma. Viimeksi käytiin läpi mm. pakara-reisialuetta, selkää ja habaa.
Sarjoja tulen tekemään 3 ja n. 10-15 toistoa per sarja. 
Ens keskiviikkona käydään sitte seuraava osio läpi :) Yritän päästä nyt viikonloppuna salille, mutta kun mennään hellun porukoille, niin en ole varma onko siellä sali auki!
***
Mulle on iskeny hirveä halu saaha tuollanen tatuointi! Tai ei ihan just tuollanen, nuo linnut täytyy olla vähän erilaisia koska haluan niistä haarapääskyjä. :)
Toisin kuin allaolevassa kuvassa, haluan itse sen kuvan ranteeseen/käsivarteen, mikä alue tuo nyt onki :D
kuva googlesta
Toinenki idea on kyllä jo valmiina. Haluaisin saada kuun. En tiiä vielä oikein millasen, mutta kuu se täytyy olla.
Kyllähän näihin tarinaki liittyy. 3 pääskyä kuvaa minua ja minun kahta biologista siskoa :) Meillä on aina ollu melko tiivis suhde ja toivottavasti tulee aina olemaanki <3

Kuu puolestaan tulee siitä, kun isä aina sanoi, että kuu on minun oma taivaankappale. En tiiä mistä se tuli, mutta se on jääny niin vahvasti mieleen, että sen haluan myös tatuoitavan :)

Onkos teillä tatuointeja? :) Mitä mieltä ylipäätään niistä olette?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun suuresti kommentistasi! <3