Sivut

maanantai 2. tammikuuta 2017

Kuulumisia pitkästä aikaa

Moi.
4 kuukautta on jälleen vierähtänyt viime kirjoituksesta.
Mä kyllä välillä jo mietin, josko lopettaisin koko blogin, kun ei tästä näytä tulevan mitään.
Mutta jälleen ajattelin kuitenkin kirjoittaa, kun tuli olo, että jotain tekee mieli raapustella. Ja näitä juttuja en ihan viitsi mun toiseen blogiin, joulublogiin, kirjoitella.
Viime kuukausina ei kyllä ole tapahtunut järin paljon..
Syyskuusa pidettiin miehen kanssa pari viikkoa lomaa ja käytiin pohjosessa mun porukoilla.
Myös joulut on juhlittu (joulustamme pääset lukemaan tästä) samoin kuin uusi vuosi.
 Uusi vuosi vietettiin mieheni porukoilla keski-Suomessa ja mukavaa oli.
 ***
Mulla tuntuu ensimmäistä kertaa ikinä olevan paineita tälle alkaneelle vuodelle. En tiedä mistä se johtuu.
Tuntuu niinku haluaisin muuttaa asioita ja itseäni, mutta en ihan tarkalleen tiedä, mikä se muutettava asia on.
 Tiedän vaan, että asioiden on muututtava.
 Stressi meinaa jo nyt iskeä päälle, kun kaikkea haluaisin tehdä tänä vuonna ja kehittyä omana itsenäni, mutta toisaalta en haluaisi suorittaa asioita.
 Ja sitten taas vaikka meinaa jo nyt stressata niin samalla olen äärimmäisen innoissani tästä uudesta vuodesta, sillä mulla on kutina, että tämä vuosi tulee olemaan oikein hyvä!

Sä et voi tietää, mitä elämä sun eteen heittää, mutta omalla asenteella sä voit tehdä jokaisesta päivästä aina pikkuisen paremman.
 Mun yksi suurimmista asioita, missä haluan kehittyä tänä vuonna, olen minä itse.
Mä haluaisin olla rohkeampi ja uskaltaa tehdä asioita sekä olla oma itseni.
Haluaisin myös selvyyttä siihen, mitä haluaisin työkseni tehdä vai lähtisinkö vielä opiskelemaan jonkin uuden ammatin.
 Ehkä tää vuosi menee itseään hakiessa ja oman elämän suuntaa miettiessä. :) 

1 kommentti:

  1. Tsemppiä elämän suunnan hakuun! Ja kirjoittele vaan, sun blogeja on kiva lukea! :)

    VastaaPoista

Ilahdun suuresti kommentistasi! <3