Sivut

perjantai 24. helmikuuta 2017

Jonnet ei muista!

Mä törmäsin yks päivä sattumalta Spotifyssa sellaseen soittolistaan ku Jonnet ei muista.
Ja ai että tätä muistojen tulvaa!! :D

Mulle musiikki on ollut jo lapsesta asti tosi tärkeetä, vaikkakin on jäänyt nyt aikuisempana vähemmälle syystä tai toisesta.
Jotenkin lapsena löysin helpommin sellasia biisejä, mistä tykkäsin.
Nykyisin olen melko "kranttu" biisien suhteen, ja hyppään jostain biisistä yli heti jos se ei heti aukee mulle.

Ajattelin tähän koota mun lapsuuden favorite-biisejä:

Nylon Beat-Viimeinen
(tästä en löydä kummoista videota youtubesta, mutta kuunnelkaa spotifysta!)
Ylipäätään Nylon Beat oli aika kova juttu :D

Gimmel-Roviolla

Tik Tak-Heilutaan

 Anssi Kela- Mikan faijan BMW
 3 doors down-Kryptonite
Kukaan ei varmaan edes oo kuullu tällasesta kun Sitruunapippuri :D
Mä  bongasin tän joskus kirjastoauton hyllystä, ja tykkäsin tästä ihan hirveesti!

Tästä Neljän Baritonin biisistä mulla tulee mieleen kun joskus pelattiin lapsuudenkodissani siskojen kanssa Nintendolla SuperMariota :D
 
 Ja tää oli ihan suosikki! <3
Itseasiassa yhä edelleen tulee välillä kuunneltua/hoilailtua itekseen Indicaa ja edelleen jotkut heiän biisit saa kyyneleen silmään, sillä kuuntelin tätä bändiä joskus yläasteella kun elämä oli aika sekaisin...

Ehkä se tärkein/koskettavin biisi <3

"Tulinuolina tuntee, pilkan hän selässään.
Pettyneenä pois kulkee, nauru jälkeensä jää..."

Hassua, että vielä vuosien päästä jotkut vanhat biisit nostaa voimakkaita muistoja pintaan..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun suuresti kommentistasi! <3