Sivut

maanantai 20. helmikuuta 2017

Ripsienpidennykset

Mä kävin reilu pari viikkoa sitten ottamassa ekat ripsienpidennykset!
Silloin ripsistä tehtiin volyymiripsillä hyvin luonnollisen näköiset.
Tuossa kuvassa mulla on ne ekat ripset. Tummemmat ja tuuheammat kun omat, mutta ei juurikaan pidemmät.
Vaikka olin tähänkin lopputulokseen ihan tyytyväinen, tiesin kuitenkin heti, että haluan pidemmät, näkyvämmät ripset.

Viime perjantaina kävin sitten jo huollossa, jolloin ripsistä tehtiinkin pidemmät. Ja nyt tykkään näistä ripsistä kyllä tosi paljon!
Viime lauantailta, kun käytiin Tampereella syömässä :)
Nyt ripset näyttää suurinpiirtein siltä, kun olisin laittanut maskaraa. Mulla on itelläkin melko näkyvät ripset kun taivuttaa ja laittaa maskaraa.
Ekaa kertaa ripsillä salilla! Pelkään edelleen koko ajan että nää ripset tippuu jos yhtään kosken niitä tai kun pesen kasvoja :D
Miksi sitten päädyin volyymiripsiin ja ylipäätään rispienpidennyksiin?

Olin hetken jo miettinyt, että olisi kiva kokeilla ripsienpidennyksiä, sillä olin kuullut niin monen ihmisen kehuvan niiden helppoutta.
Ja koska olen niin pinnallinen ja turhamainen ihminen (:D) niin tykkään siitä, kun on ripset kokoajan kunnossa ja hyvän näköiset.
Töihin mennessä ei tarvitse varsinkaan aamuisin kuluttaa niin paljoa aikaa meikkaamiseen, kun on ripset jo valmiina.
Myös muualle asioille, kuten kauppaan tai salille mennessä on kivempi olo itsellä kun tietää ettei näytä ihan kaljulta!

Jep, tunnen itseni kaljuksi, jos ei ole mitään ripsissä... :P

Volyymiripsiin puolestaan päädyin sen vuoksi, että ne kestävät kauemman aikaa hyvinä kuin klassiset ripset.
Klassiset ripset ovat toki jokusen euron halvemmat, mutta mielummin laitan heti ne, jotka pysyy kauemmin hyvinä.
***
Täytyy nyt katsoa, kauanko näitä ripsiä tulen pitämään, sillä melko kalliithan nämä on pitää.
Mutta jos töitä riittää, niin ehkäpä näitä sitten pitää :)
Oon kyllä jo nyt niin rakastunut näihin, että vaikee on luopua, jos on pakko!
 
Lauantaina käytiin Tampereella vohvelikahvilassa <3

Ihanaa viikonalkua jokaiselle! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun suuresti kommentistasi! <3