Sivut

keskiviikko 15. maaliskuuta 2017

Flunssan kourissa

Niinhän siinä sitten kävi, että se sisko tartutti mullekin tän flunssan käydessään..😀
Aika rakeisia kuvia.. ??
 Viime sunnuntaista asti on ollu flunssa päällä. Tai itseasissa perjantaina ja lauantaina oli jo kurkku aika kipee ja sunnuntai iltana kun olin töissä, alkoi mennä nenä tukkoon.
Sainkin sitten maanantain ja eilisen tiistain saikkua ja tänään mulla on muutenkin vapaapäivä.
Onneks ei mikään ihan järkyttävä tää flunssa ole, perus nenän vuotamista/tukkoisuutta, kurkku kipua ja yskää sekä väsymystä, ja huomaan, että alkaa pikkuhiljaa mennä ohi jo.
***
Mun täytyy kyllä olla kiitollinen, sillä en oo oikeesti ollu varmaan kahteen vuoteen kotona flunssan takia! Toki välillä on ollu päiviä kun illalla on ollu nokka tukossa, mut se on yön aikana mennyt ohi, ja seuraava päivä on ollut niinkuin ei mitään oiskaan ollu!
Tänään mun täytyy mennä käymään työpaikalla juhlistamassa erään työkaverin eläkkeelle pääsyä, mutta muuten saan onneks olla kotona.
***
Mutta vitsi, että tekis jo mieli salille! Oon käyny salilla treenaamassa varmaan kaks viikkoa sitten! Viime viikolla kävin keskiviikkona siellä Lavis tunnilla, ja sit perjantaina PT-tapaamisessa, missä tehtiin mulle se uus treeniohjelma. Muutoin oonkin ollut kotona tekemättä mitään.
Mut heti kun vaan parannun kokonaan niin lähden vetään ekan treenin uudesta ohjelmasta 💪
Eilen tuli taas vaihteeks räntää... Voi kun ois jo se kesä!
Mitäs teille kuuluu siellä ruudun toisella puolen? Ootteko sairastaneet flunssan vai ootteko säästyneet siltä? 😊

Ps. Kertokaas mulle jotain hyviä mutta halpoja matkakohteita!
Ollaan ehkä heinäkuun alussa lähdössä ulkomaille, ja rantalomalle olis tarkotus mennä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun suuresti kommentistasi! <3